Monday, May 17, 2010

saya terhibur...


malam ini saya mengaktifkan diri saya
untuk membaca blog teman seorang nie..
sy sgt jarang mengupdatekan diri membaca blog dia..
akhirnya malam ini sya ingin + harus + wajib membaca blog dia...

aduh..panjang2 sungguh entry kamu,
lenguh, penat membaca nye..tapi saya terhibur...
ada n3 yg sedih, marah, lawak semua ar..
mcm2 idea kamu yea wahai teman..tahniah..
kamu diberi kelebihan untuk berkarya 24jam..hehehe

maafkan saya kerana sudah lama tidak berhubung dgn kamu,
adakala nya kamu memerlukan seorg teman utk berbicara,
tetapi saya tidak ada ketika kamu memerlukan saya..
lepas ini, insya allah saya akan kerap membacanya...
tapi untuk komen tue saya jarang la...
saya hanya follower yg tidak meninggalkan komen..

so kepada teman tue...selamat berkarya..
even kamu kata n3 kamu merepek..
tapi ia satu entertainment utk dibaca..
lebih2 lagi time bosan menguasai diri..
so all the best n gud luck...

No comments: