Friday, June 11, 2010

saya bersyukur


Alhamdulillah saya bersyukur dgn segala usaha dan pengorbanan saya selama ini, berbaloi… syukur Alhamdulillah, walaupun bukan keputusan yang membanggakan tidak mencapai dean list pun, tapi saya tetap bersyukur kerna paper sem lepas memang susah, jadi saya bersyukur dengan keputusan yang diberikan.. yang perlu dilakukan sekarang adala berpuasa naza..yea saya telah bernaza jika saya lulus semua paper saya akan berpuasa selama seminggu…moga2 saya mampu melakukannya, Ya ALLAH aku bersyukur dengan pemberianMU ini..


5 comments:

azhar aka ja'ah said...

AMIN~ chayok2 hehe

eliiyana said...

thanx u

azhar aka ja'ah said...

hehehe =)

eliiyana said...

sem depan harus tambah usaha..moga dapat keputusan yang lebih baik

azhar aka ja'ah said...

ye. saya pasti awk boleh buat yg terbaik sekali. harap2 la sem depan ni awk target 4.00 dan saya yakin awk boleh buat punyalah~ hehehe