Saturday, August 6, 2011

bukan saya tak nak

owh sgt la ramai manusia yg prihatin tanye soalan sebegini..

manusia prihatin: yana or ely or liyana kamu bila lagi nie..

elyana: bile lagi ape nie? cube terangkan bebetol...!! dgn nada yg tak tahu pape...

manusia prihatin: bila nak ke fasa seterusnye...?

elyana: fasa apakah nie, dengan nada blur sabarla, aku baru je kumpul harat baru beli keta..

manusia prihatin: bile kamu n azhar nak ke fasa seterusnye??

elyana: sambil menepok dahi, owh fasa tue..nape tak cakap straight to the point, owh fasa tue sabarla, kami sma2 tengah kumpul duit, sekarang masing2 tak stable saya baru kerja, takkan nak put everything on him.. tak fair, itu bukan sharing tue, itu burdening si dia, kata syg takkan nak 100% on him...ye tak?

manusia prihatin: cepat2 la, nanty lambat sgt..

elyana: insya allah if everything goes well...i will let u know, ok...

conclusion: saya bukan tak nak tapi saya ada target sya, ape yg saya nak accomplish before saya getting  married..


insya allah ada jodoh kami
~doakan yea~

No comments: