Thursday, August 13, 2009

aLaSaN...24jam...

suasah betol la kalo asik ad jer alsan nak buat sesuatu...cikit2 tak tahu...cikit2 tahla...mcm2 la... herm..alasan memg lazim kita gunakan bile kita nak mengelak sesuatu..tapi perlu ker alsan tue kita nak gunakan selalu...cukup2 la kan...jangan berpura2..jangan bagi harapan kat orang...jujurla dgn orang sekeliling nanti org sekelinling akan jujur dengan kamu..... tapi sejauh maner kejujuran tue boleh dilafazkan dengan kata2...sejauh maner alasan tue boleh dipakai... tahla kan...

kekadang tue terdetik kat haty nie..kalo ikutkan dah lama dah malas nak buat itu dan ini
tapi tak sampai lak aty nak buat mcm tue...nanty ita jadi tak tentu...dah biasa buat kerja sampai siap..ble nak bagi alasan tue cam serba salah...tapi yang pelik nyer ad jer orang yg diberi kelebihan tok membuat alasan..hahaha...very talented... tahla kekdg tue perlu kersabaran yang maximum untuk deal dgn orang mcm nie...sumtimes kena ikut rentak permainan dorg...tapi sampai bile kesudahan nie...naik bosan pun ad gak...
bosannyer...bosannyer...menyampah pun ad gak...

aduh..cam giler lak menahan rasa dan sebagainyer...tabahkan aty...ini semua cabaran dalam kehidupan.....



2 comments:

saadiah abdul samad said...

betol...
btol...
aku tau ko tempek sape....
obvious gle.....

aku pon tak tau nak ckp pe...
kengkdg geram gak....
rase nak tumbuk je...

eliiyana said...

hahaha..
bagus2... ko memahami...
tu yang aku sayang ko tue