Sunday, June 28, 2009

takku sangka kerek nyer dia!!!!!!


post nie boleh bikin panas...
adoh...
geram nyer...
menyampahnyer..
tak sangka sgt teman yg kita kenal agak lama....
sungguh kerek n poyo teramatla..
tak tau nak kata ape lagi...

terlampau kerek..
selama nie berkawan dgn dai tak lak nampak sikap diri dia tue..
nampak cam ok...
rupenyer..
herm.....

betol kata orang dont judge a book by its cover...
herm...baru sekarang dapat tau diri dia cam ner...

kepada teman tue;

jangan la kerek sgt dgn ape yg ad, merendah diri lagi bagus..
orang pun tak sakit aty...
kita nak berkawan bukan sekejap tapi nak lama..
kalo still kerek cam tu...tak baik la...
sumtimes we need to change abit...

7 comments:

nurhaz said...

sape yana?hehe...

eliiyana said...

adalah..hehehehe

nurhaz said...

mesti la rahsie kan..hehe..ape daa..takpe2..rilek2

TheOfficial_IzreenR said...

ho3..agak panas...reen pun ade gak rase cmnie...tp just tulis jew..tp saved kt draft..sbb kalo post pun mest org dpt agak..
yela..reen pun rapat ngan sape jew..

ho3..sabar la yana...kdg2 susah gak asyik kite je nak paham org...kite nie xde sape2 yg nak paham...

eliiyana said...

betol reen...i sokong..hahaha..
tak sgka jer ape yg dah jadi..
kita kawan dah agak lama kan then baru tau dia cam ner..
hahaha...memg panas...

.:.farayhasukri.:. said...

heheh..same2 sabo ye

eliiyana said...

kak fa the best ar..hehehehe...