Friday, June 5, 2009

khas untuk dayah


seperti yang anda tunggu2..
.ini la gambar nyer....
labelkan...pakwe tak jadi...hahaha

siap masuk kat blog lagikan...
hahaha...saje jer nak jadi hangat...
sonok kawan dgn mamat nie kelakar giler.
so dayah ur wish granted...
jangan nak gosip aku dengan dia lak...
lain jadinyer nanti...
marah azhar....

7 comments:

Syauqah MUJAHIDAH said...

aishhh..tercapai hsrtku melihat pic kamu ber2...

Pakwe xjadi ea..sudahnye org lain yg jd pakwe ko...hahahaha

eliiyana said...

hahaha...senget kan pic nie...

cam lawak giler...

ok la tue...

atleast aku ad gambar kenangan ngan dia...

nurhaz said...

khas tuk ak takder ker?

Syauqah MUJAHIDAH said...

>Eliyana

Kira fair skg nih..
sume ada pic kenangan..
Ko ada,aku ada,wanie pun ada gak..
lalalala

>wAnie..
Jgn lah berkecil hati k..
Ahaksss..
btw,utk ko , yana nk letak pic die ngn sape ea..
lalalala..

eliiyana said...

herm...wanie aku tak tau la nak bg ape kat ko...hahaha

nie dayah punye hajat dari dulu lagi hahaha....

etu soklan tg aku tak dapat nak jawab lagi la...huhuhu

Annahl Ashri said...

weh, ak hensem giler dlm pic nih. nyahahah~

eliiyana said...

annal pasan jer hensem...hahaha
yg buat ko ensem sbb aku comel k... wajah aku berseri k...
hahaha