Saturday, November 19, 2011

yea....sungguh saya takut..

Assalamualaukim....semua...mcm mana hari sabtu anda hari nie...? seronok??? happy??? jap seronok dengan happy tue tak ke sama....aduh ape da....ok saya nak storie kat korang semua nie something....sesuatu yg sgt hebat terjadi....korg penah naik keta F1 tak tak pun any race car yg suka buat lap???hurm meh i nak cerita..

disatu petang Jumaat yang hujan renyai2...saya bersama linda n umi dayana berniat dan bertekad nak pg makan nasi kerabu kat sg penchala..yang sg sedap tue....serius dah la banyak sedap pula tue...pastu murah jugak...bayangkan nasi kerabu berlauk ayam goreng rempah...lazat bangat sih....disebabkan tak makan lunch pada hari tue...ambik habis sepinggan nasi kerabu....dahsyat...bak kata org habis diet seminggu....sungguh....

aaa...mcm nie la rupe dia sikit...(ambik kat google)

makan punye makan....dah kenyang n dah bungkus 1 nasi kerabu, 1 nasi dagang bersama 2 nasi lemak ayam utk mak, abah, abg n kak ipar...tiba la masa nak berangkat balik ke rumah masing2...disebabkan searah nak balik rumah...linda dgn baiknye menompangkan saya ke rumah abg saya di sri damansara..... dengan naik keta putih suci dia tue....


ha naik keta suci nie la....
gambar sebenar...dirahsia kan...ada ke?

nak dijadikan cerita....lepas trafic light nak ke tol penchala...berlaku ke"confuse"an btwn kami dgn linda utk direction...ape bila lampu dah hijau linda dengan laju berjalan terus hakikat nye nak ke tol disebelah kanan...mari kita baca sikit dialog:

linda: korang belok mana nie...(dengan laju drive straight)
umi: kanan linda nak belok...
linda: mana aku tak nampak pun...
umi & saya: sini la....(dengan kelajuan yang boleh tahan...dia terus membelok..)


ape korang rasa...mcm nak terbalik tak keta...ya Allah time tue jantung dah nak tercabut dah...serius..dah... sungguh la dahsyat pompuan nie...brutal giler...yang best nyer...sya bukan cr ape2 protection nak pegang... tapi yang saya pegang makanan yang berbungkus tadi...apa dah saya nie????!!!!!!

apa lagi...pas je dia belok...saya dan umi bebel la....dahsyat sungguh pompuan nie...brutal ya amat....marah2 gak tapi gelak sampai tak ada suara...sampai tak ada nafas semua la....aduh linda nasihat sya...belok.... jgn dahsyat sgt yea...sungguh nak terbalik...mujur la antara kami bertiga saya yg paling besar...so myb sbab tue keta tak terbalik...mungkinkah...??? hehehe...

nasihat saya: drive carefully ingatla org yang tersayang....

No comments: