Tuesday, September 6, 2011

akhirnya

syukur alhamdulillah..
setelah sekian lama menunggu akhirnya..
saya secara official nya..
bergelar Brunsfielders..

setelah ambik peksa itu ini..
jawab itu dan ini...
main tibai jer kan...
dan tidak lupa juga bantuan kengkawan ...
yg mengajar saya itu and ini..
akhirnya confirm sudah saya...
tapi tak lupa juga...
good luck kepada kawan saya linda mzh..



yg akan confirm tak lama lagi
(pls:ko karang essay yg 100 days tue cite pasal aku...
sure cukup 1000 words haha..good luck my dear..
nanty aku bocor kn ckit question)

rewardnya: gaji up la cikit... i like the most...
bolehla mencapai matlamat yg ke2...

apakah???????

saya ingat nak cari ini pula..


insya allah...rumah yg lebih besar..
sb keluarga pun semakin membesar...
moga2 dimudahkan segala urusan..
amin...

~doakan yea, kengkawan~

No comments: