Saturday, November 13, 2010

10 perkara tentang mohd azhar


post kali ini ditujukan khas buat mohd azhar..
hai kamu..saya tahu kamu akan bace blog saya...
selamat hari lahir yang ke 23 tahun...wah kamu sudah tua la..
ada beberapa perkara yang saya nak cakap tentang kamu...

1. kamu sgt baik...itu yang mampu saya cakap, tak penah lagi saya berkawan dengan lelaki sebaik kamu...cuma ada certain tue kamu jadi extreem kejam n jahat...tapi saya tahu, kita tak mampu menjadi baik all the time kan????

2. kamu nie sgt penyabar...yea...kamu sgt penyabar melayan kerenah saya yang mengila nie...hehe..adakalanya saya centre dan adakalanya saya tak...

3. kamu setia mendengar, itu sikap kamu yang paling saya suka, tak kira la cerita tue best ke tak ke, kamu still akan mendengar n memberi pendapat..kekadang cerita kosong pun boleh jadi seronok bile bercerita dengan kamu..
4. kamu sgt suka makan.. semenjak kamu berkawan dengan saya, saya telah merosakkan kamu dengan membawa ke tempat2 makan yang sgt best kan...antaranya bagan, TGI, BBQ chicken dan sebagainya...tapi sy memg suka tgk kamu makan...kamu makan mcm enak giler tahap kuasa 18.

5. kamu sgt manja..adakala saya akan melayan manja kamu, tapi most of the time, saya tak layan pun kan..haha...kena marah lagi adalah kan...cian kamu..

6. kamu nie sgt kuat merayap...bila dah jumpe saya kamu tak nak terus balik kan..kamu nak 24jam lagi bersma saya..padahal dah lewat kan...nak tak nak layan jugak ar..tapi adakalanya awak kena halau balik kan...hehehe..mintak maaf yea awak..

7. awak sgt romantik dari segi memujuk je ok..bile kita gaduh maha besar n tah ape kena nak gaduh..awak sgp datang nak jumpe saya walaupun awak sedang penat dengan membawa makan2an yg saya suka. coklet dan sebagainya walaupun saya berada dimana sahaja..(nak pujuk la konon)...hakikatnya saya tak nak awak datang pun, risau keselamatan awak...

8. awak sgt cerewet, ada banyak yang awak boleh dan ada banyak yg awak tak boleh...masa mula2 kenal...sya selalu cakap mamat nie anak manje tue tak nak nie tak nak..n sampai sekarang pun macam tue jugak..tapi bile dah lama2 kenal awak sedikit sebanyak saya paham awak

9. awak sgt suka pemandangan..saya sgt suka bawa awak berjalan...especially pg pantai..ingat lagi masa kita pg morib..awak sgt excited...dan saya suka..awak pencinta alam sekitar

10. awak bawak keta slow, saya bawak keta laju.hehe...adakalanya bile nak sampai sesuatu tmpat tue rasa macam jauh giler...sbb awak yang bawak..if sya bawak..dekat jer tau rasanya...hahaha...bawak dengan selamat k..

~apa2pun azhar hapi besday tau....saya doakan yang terbaik untuk awak, moga awak dimurahkan rezeki dan moga awak sentiasa tabah n sabar dengan segala dugaan n cabaran dalam kehidupan ini..selagi saya masih disisi awak selagi tue saya akan sentiasa membantu awak untk menjadi yang lebih baik..saya sayang awak...~

No comments: