Friday, September 18, 2009

kalo ikutkan haty

kalo ikutkan haty mcm2 yg aku nak pose..
tapi aku tak sgp nak buat..
kalo nak mengaibkan org nak buat ape..

tapi terpulang pada kamu nak tulis banyak mane...
ckit pun aku tak marah...
tapi sedarla...
walaupun aku senyap tak bermaksud aku setuju...
tak bermaksud aku suka...

kalo ikutkan haty...
mcm2 aku leh cite..
tapi untuk ape aku nak buat semua tue..
aku respect bcoz kamu adlah teman ku..

tapi kalo ikutkan haty..
tuhan jer yang tahu...
tak perlu aku ungkaikan panjang lagi...
sbb pada aku...
kamu dah besar...dah mampu buat keputusan sendiri..
malah kata2 kamu sentiasa btol
dan kata2 u selalunyer salah...

memg nyata sekali aku tidak bijak dan sepandai kamu...
tapi aku sedar siapa aku...
tapi aku cume mintak respect org...
bile kita respect org,org akan respect kita...

salam

No comments: